Thu

18

Oct

2012

Головний дизайнер Samsung Mobile вийшов з тіні


Головний дизайнер Samsung Mobile вийшов з тіні

Reuters склав портрет Лі Мін-хека — Молодого віце-президента Samsung Mobile і творця «зоряної» лінійки корейських мобільних пристроїв Galaxy. Чи висловив своє ставлення до Apple і «яблучному» дизайну, а також відповів на звинувачення в плагіаті.


Apple і Samsung можна назвати "непрімерімимі партнерами": з одного боку, Samsung поставляє для Apple апаратні елементи, а тим часом Apple воює з корейським концерном в суді.

До 2009 року Samsung твердо був присутній на мобільному ринку, однак з 2009 року почав відчувати серйозну конкуренцію з боку iPhone. В кінці 2009 року корейці випустили свій смартфон — Omnia, який, однак, зовсім провалився у продажу.

У другому кварталі 2010 року прибуток Samsung Electronics від продажу мобільних пристроїв звалилася в 2 рази в порівнянні з першим, через випуску в продаж нового iPhone. Але південнокорейський гігант зміг оправитися від перших поразок і в червні 2010 року запустив нову лінійку мобільних пристроїв під назвою Galaxy.

C того часу корейці продали вже 44000000 Galaxy-пристроїв і стали поряд з Apple найбільшими виробниками смартфонів і планшетів у світі. Одним з головних творців Galaxy став 40-річний Лі Мінхек, наймолодший віце-президент Samsung Mobile, відповідальний за підрозділ дизайну.

Примітно, що свою кар’єру в Samsung Лі почав ще в 90-х, з посади дизайнера корейського концерну в проекті спільного з Renault автомобільного бренду. Приміщення дизайнерського підрозділу Samsung Mobile знаходяться на 9-му поверсі штаб-квартири Samsung Electronics, розташованої в Сеулі. "Святилище дизайну" виглядає так само, як і будь-який інший департамент Samsung — офіс в дусі «Ділберта» з незграбними робочими столами і рамками на стінах, в яких записані афоризми сім’ї, що заснувала корейську мегакорпорації: «Будьте зі своїми клієнтами», «Створюйте продукти , які роблять внесок у людство »і навіть цей:« Кидайте світу виклик, створюйте майбутнє ».

Звичайно, офісу Лі може не вистачати предметів екзотичного мистецтва або креативних іграшок, незмінно складових декор офісів Силіконової долини, але все ж він і його команда запозичують деякі техніки стартапів для залучення музи. Чи Мінхек, що отримав кличку «Мідас» за своє «золоте» дотик до успішної серії Galaxy, шукав натхнення на водоспадах Ігуасу в Бразилії або в стародавньому індійському місті Куско в Перу.

Samsung регулярно посилає своїх дизайнерів в подібні подорожі, щоб розбудити їх уяву. Емоції, які вони отримують у цих поїздках, можуть бути «природно виражені на мові дизайну в лініях і кольорах», говорить Лі.

Головним завданням своєї роботи Лі вважає поєднання нових технологій і функцій з естетикою пристрої. Також однією зі складових дизайнерської філософії Samsung є вільне використання виробничих можливостей південнокорейського конгломерату при конструюванні нових пристроїв — незаперечна перевага перед Apple, що віддає виробництво своїх продуктів на аутсорсинг.

"Є кілька різних команд, які вивчають нові технологічні тренди, працюють над створенням дизайну майбутнього і власними дизайнерськими досягненнями Samsung. Ці дослідницькі команди регулярно обмінюються інформацією та ідеями, власне, з дизайнерами" — розповідає Лі.

Тим не менш, корейцям ще далеко до інноваційної іскрометний Apple — в рейтингу 50 найбільш інноваційних компаній світу Samsung посів тільки 11-е місце (у Sony — 10 місце, а у LG — 7-е). І справа тут не стільки в нестачі коштів: щорічно на дослідження і розвиток (R & D) Samsung витрачає майже $ 10 мільярдів.

Та й Лі Мінхек визнає, що як дизайнерові йому ще належить досягти рівня Джонатана Айва, геніального дизайнера Apple і одного з головних авторів «яблучних» мобільних пристроїв. Багато хто вважає, що своєму успіху Айв зобов’язаний особистими відносинами зі Стівом Джобсом, завдяки яким вони становили класичний дует Гизмо-мейкера і підприємця.

Чи, ніколи не зустрічався з Айвом, має більш формальні відносини з топ-менеджментом Samsung. З іншого боку, він вірить в те, що фундаментальні прориви — це питання потрібного продукту, що виходить в потрібного час. «Я, може, і не на рівні Айва, але я вірю, що одного разу Samsung буде виробляти такі ж культові продукти, як Apple.

Адже для того, щоб новий пристрій стало хітом, потрібні не тільки зусилля. Воно також повинно бути своєчасним, а рівень технологій повинен бути достатнім для того, щоб втілити в реальність необхідний дизайн »- вважає головний дизайнер Samsung Mobile.

Від розмови про достоїнства Apple Лі перейшов до гідності власним. Звинувачення у плагіаті дизайну своїх пристроїв Лі Мінхек сприймає особисто: «Як у дизайнера, у мене є почуття власної гідності. Galaxy була оригінальна із самого початку, і я — той, хто зробив її.

Це інший продукт з іншим дизайном та іншими застосованими технологіями ». Apple і Samsung виразно відрізняє і маркетинговий підхід: якщо купертіновци пропонують просту лінійку з iPhone і iPad, то корейці бомбардують ринок різними пристроями серії Galaxy, телефоном Wave на платформі Bada для низького цінового сегмента і навіть власним планшетофоном під назвою Galaxy Note.

Galaxy Note — останнє дітище Samsung і, зокрема, Лі Мінхека. Цей апарат є одночасно міні-планшетом і смартфоном; до апарату додається стилус, що вийшов, здавалося б, з моди ще кілька років тому.

З моменту свого релізу в жовтні минулого року продано вже більше 2 мільйонів планшетофонов. Чи розповів, що найбільший ризик при створенні Galaxy Note складався в страху перед тим, що споживачі погано сприймуть екран незвично великого для смартфона розміру.

Але в підсумку, стверджує Лі, міф про те, що трубка повинна бути невеликого розміру, щоб зручно міститися в твоїй руці, був зруйнований. До речі, мобільні пристрої стали одним з найвигідніших сегментів Samsung, приносячи корпорації щорічну операційний прибуток у $ 7.5 мільярдів.


информация от магазины цены на товары в украине а также и сами товары





Европейские хакеры получат 2-5 лет